2009. január 29., csütörtök

Milánói tészta



Ez a kicsi lányom egyik nagy-nagy kedvence, ma este külön az ő kérésére készítettem, mert napok óta rágja a fülemet, hogy készítsek már milánóit. Tudom, hogy a szakácskönyvekben abszolute nem így kell készíteni, de mi így szeretjük. A hagymát megdinsztelem egy kis olajon, majd 4-5 gerezd átnyomott fokhagymát is piritok hozzá. Hozzáadom a virslit (én nem ehetek disznóhúst és sajnos a darált húsok ebből vannak főként, a pulyka daráltnak, meg valahogy nem olyan jó az íze...), amit nagyon apró kockákra vágtam. Ezt is sütöm egy kicsit. Felöntöm paradicsomszósszal fűszerezem oregánóval, bazsalikommal. Botmixerrel összeturmixolom. Ha jól összefőtt az egész még teszek hozzá egy kis ketchupot sűrítésként. Elkészítem, amíg fő a szósz a tésztát, rá a milánói szósz, majd sok sok sajt és lehet hamizni. Bevallom őszintén a Lalu meg én nagyon szeretjünk még pluszban tejföllel, bár a kedves páromat kicsit kirázza tőle a hideg, főként, hogy roppant érdekes színes lesz, de hát...:)))

1 megjegyzés:

Debi írta...

Nem is kicsit, rózsaszín milánói:((